Skip to main content

Hai-Cal.

Assalamualaikum ya habibi ya maulanaaaa HAHAHA xD Hello guys ! Okay saje je nak bercerita dekat sini sbb bosan hahaha , tapi kalau takde yang sudi membaca pun icokey ( its okay ) sebab tak kisah punnnn *citttt*  :P hahaha. Okay guys, tetiba rajin pula nak bercerita ( sebenarnya nak buat assignment tapi yampun malasnyaaaaa !! mana inspirasi sayaaa ! jkjk HAHAHA. WEHHH! LAST2 WEEK NI BERLAMBAK GILA ASSIGNMENT, TEST, PRESENTATIONNNNNNNNNNNNN OH GOSH DENGAN STRESS LIFE MCM NI AHHH BILA NAK HABIS BELAJARRRR !! ( Lepas belajar, hadap stress kerja pula hahaha well its life ) okay okay dah dah lah tu ye anak anak . kita sambung apa yang kita nak cerita sebenarnya . kay cuba teka kita nak cerita pasal apa ? siapa? dimana ? kenapa? bagaimana ? hah hah hah HAHAHA, OKAYY.

1. KAU TAKYAH ACAH MEMALU SANGAT AH jkjk
 Okay ceritanya mcm ni... Kan before this aku ada cerita psal lelaki ml tu kan ? HAHA. WEHHH DIA DATANG JB ACAH SURPRISE HAHAHA. okay terkejut lah jugak sbb tak expect langsung yang dia datang time aku tgh kerja masatu . Hahaha nasib baik that day aku kena closing, ( What?! nasib baik ?! ) HAHAHA. okay, well time tu aku baru lepas closing lah, aku dh siap closing, but kena thumbprint selepas pkul 11pm. So sementara nak tnggu pkul 11pm tu, main lah phone. hahaha then then then dia act cm ..... idk why tapi pelik plak tanya aku balik pkul berapa , dh keluar ke belum , pastu yang peliknya tetiba time closing tu ajak facetime HAHA Like whattttt?! okay, tak kisah pun pasal tu sbb <3 okay, Aku memang pergi balik kerja jalan kaki, kalau ada rezeki, naik lah kereta ahhaha. but that day idk whyyy , mcm alhamdulillah lah xD sbb that day aku tak bawak kereta, then selalu kalau aku tak bawak kereta, then aku kena closing, family aku akan amik aku sbb dh malam kan ? hahaha but tetiba that day, family aku tak amik pun HAHAHA <3 Then then then ! masa facetime tu, time tu tgh berjalan lah kan otw ke rumah. Time time facetime tu, ttba dia suruh aku teka dia kat mana . then first2 aku tak perasan lah dia kat mana. lepastu dia tnjuk bangunan aeon hahaha!!! aku cm ' WOIIIIII KAUU APEHALLLL T^T ' wehhh serious time tu nak nangis HAHAHA! Wehh siapa je tak happyyyy T^T for the first time HAHAHA . pastu dia still tak nampak aku, aku pun tak nmpak dia kat mana. then cm acah lah nyorok belakang dinding sebab taknak dia nampak aku dlu. nak aku yang nmpak dia dlu HAHA. Last2 dia yang nampak aku dlu :3 kehkehkeh. Then beborak lah sikit2.. Then tetiba family call pulak tanya kenapa tak balik lagi ' ALAMAK!! HAHAHA Okay! ! kejap kejap !! ' ahahhaa 

2. Amik gambar guna yang token tu, then muka dia jadi cm pondan HAHAHA aduh matt

Hah pastu kan, pasal gambar ni lah, terkantoi dengan family yg aku keluar dgn dia HAHAHA Kelakar hapeeee! sebelum tu letak gambar ni kt dompet, pastu saje jela nk tgk gmbr ni balik time kt rumah. TupTup ! KAKAK DATANG HAHAHAHA Menggelabah sembunyikan letak kt bawah bantal hahahah nate btul time pergi somewhere tu, kakak pergi tgk apa yg ada bawah bantal tu HAHAHAHA tergelak satu rumah xD But its okay cause diaorg say nothing xD ( yelatu )


3. Lek je suruh dia berhenti kejap sebab nak amik gambar kaki HAHAHA 

Okay time ni pulak ikut lah dia ngn member dia pergi cari baju hahahha tapi hamprekkk takdo hahaha . ni time kat Kilang Bateri , well siapa pernah pergi ? hahaha fyi, aku yang duduk jb ni pun... tu first time aku jejakkan kaki aku kt dalam KB tu hahaha well cedih bukan ? :'3

Comments

Popular posts from this blog

Be Mine.

Assalamualaikum teman-teman yang dikasihi. Salam Ramadhan 2019 <3 It's been a year and a half aku tak usik blog ni hahahhaha. Well, dah besar ni. Busy sikit untuk persiapan kahwin. EHHHHHHHHHHHHH? HAHAHAHA takde la. Busy la dah habis Diploma apa smua. tengah tnggu masa nak graduate ja and now pun tgh sibuk bekerja. Memang busy gila la kerja lebih 9jam. Mostly la hahhaha so a little bit busy.. Sampaikan game pun jarang dh nak main sbb byk commitment.  Eh? commitment apa eh? hahahahaha!! #YTJT  🔼 14 Januari 2019 So, pada pagi yang mulia ini, saya nak bercerita tentang seorang lelaki yang bernama Haikal , if korang ada baca about the previous post semua, korang tahu la Haikal ni siapa xD Tapi kepada sesiapa yang belum tahu, Haikal ni lelaki yang aku kenal kt game Mobile Legends time 2017 dulu. HAHAHAHA LAMA EN AKU GAMING ML ? OKOK.  🔼 14 Januari 2019 So, here is our first photo since six months we not meet each other. Actually, during six months, ki

Hatiku dan Hatimu ( Bab 5 )

TIGA BULAN KEMUDIAN. "Alhamdulillah Sha , Akhirnya kau sihat jugak . Aku Rindu dekat kau weh!"  Lia memulakan bicara . "Ya , aku pun rindu sangat-sangat dekat kau Lia ! " "Sha , aku nak tanya kau sesuatu boleh?" "Boleh , apa dia , Lia ? " "Assalamualaikum" Tiba-tiba suara seseorang menyapa . Terkejut Lia dan Sha dibuatnya . Rupa-rupanya Asyraf yang datang untuk menghantar mereka balik ke rumah. "You dah okay ke Sha ? Alhamdulillah . Hmm , macam mana boleh jadi macam ni Sha? You nampak siapa yang buat ? You dari mana masa tu?" Bertubi-tubi soalan yang dianjurkan kepada Sha. "Hmm , Nanti bila sampai masanya I nak cerita , I akan cerita dekat korang okay ? I don't think soo yang sekarang masa yang tepat untuk I jawab soalan tu" Dan Asyraf hanya menjawab " Ok Sha " . Setelah setengah jam mereka di dalam kereta , akhirnya sampai juga di rumah Lia dan Sha . "Hah ! dah sampai .. Lia , jaga Sha elok-elok

Hatiku dan Hatimu ( Bab 1 )

Hi , Assalamualaikum :) Apa khabar semua ? sihat ? good :b ekeke , tetiba rasa bosan pula . . Oh well .. duduk rumah je kan ? tak buat apa2 pungg ;( Uhuk uhuk :3 tetiba hati ni rasa mcm nk buat cerita ala-ala Novel pula . Aumm :* Oh , mungkin cerita ni ada lah juga kena mengena dengan aku :b sikit je ah xD aku tak tahu sangat mcm mana nak buat ayat ala-ala novel . so kalau tak sedapp dibaca tu .. maaf ya tawans-tawans ? hehe ;3 BAB 1   Lia rindu akan keluarganya di Malaysia. Rindu akan gurau senda Abang,Akak dan Adik dia . Ketika lena dibuai kerinduan , tiba-tiba rakan serumahnya mengetuk pintu bilik. Terkejut Lia dibuatnya. "Hah! lewat kau balik Sha ? kau pergi ke mana ? dating ke ? " kata Lia kepada rakannya , Alisha. "Eh? Lewat ke ? Aku rasa macam biasa sahaja.Hah ! ke kau yang balik awal ni? hihihi" Alisha ketawa seakan-akan Lia buat lawak jenaka.Itu lah perangai si Sha . Suka sangat menyakat Lia . Sedih tahu ? hehe. Lia duduk di bangku yang berada di luar