profile Facebook Twitter refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm Fatin . Thankyouu visit <3
Hey, I Hate You


chatting
let's talking



All about me me me me me.
Friday, 15 January 2016 | 0 comments




Hello gais! haha yes! yes! yes!! akhirnya dah habis sekolah !! yes!!! hahaha xD TAPI RINDU SEKOLAH!!!!!! T^T sedisss! Haha , well . its already 2016 bruh . jap!! aku lambat sangat ke ni ? hahahhahaha ada den kisah ? well , umur dah 18tahun ni [MUDA LAGI OKAY]  makin banyak pula dugaan yang datang kan ? hahaha. hmph hmph sabar fatin sabar T^T haha well , semoga tahun ni lebih baik daripada tahun-tahun yang lepas okay gaissssss ?


Well gais . sorry tak habiskan cerita ala-ala novel tu . Aku takde idea nak sambung.. maklum la , dari 2013 aku buat cerita tu , sampai ke lani tak habis2 lagi . yampun ! tapi in shaa Allah kalau tetibe aku dapat ilham nak sambung cerita tu , aku sambung ok ?

well sementara tunggu result SPM , ramai yang tanya " kau dah kerja ?" " kau buat apa je sekarang ?" WEH ! AKU KAT RUMAH JADI PENGANGGUR WEH!! Aku nak kerja , but then erm . biasa la perempuan . Banyak benda nak kena fikir untuk cari kerja . haha, Plus!!!!! AKU TAKDE ORANG YG NK TEMAN CARI KERJA! Ada orang nak teman aku tak ?? Cis!! haha . btw , aku sekarang tengah belajar memandu ! yuhooooooooooo!!! Yampun! susahnya nak seimbangkan claj and minyak!!!!!! geram aku tau!! well , Esok dah start KPP3 . but JPJ Test bulan 2 nanti , lek lu sebulan lagi ye dak ? haha , well nasib baik dapat cikgu yang baik !! syukran syukran! wish me luck okay gaissss?!

Weh! aku ni punya lah berazam dari bulan januari 2015 yang akhir bulan, lepas spm aku nak kuruskan badan weh! tup tup ! hamikkkkkk !!!! bukan kuruskan badan! kembangkan lagi ada la!!!!!!! Hish marah ni marah ni!!! Nak jogging but then taman jauh sangat! malas betul aku hish! then konon la nak kerja , nak itu nak ini .. Last2 satu hape pun tadakkk!! kuangkuangkuang !

Well , mesti korang pelik kan apa kena mengena dengan gambar kat atas tu ? hah , saje je nak bagitahu yang kerja aku kat rumah ni tengok anime je huhuhu. Kalau tak download , mesti tengok anime kat astro tu . apa namanya ? Animax ? kan ? hah . tapi serious in love gila dengan cerita Akatsuki No Yona , cerita pasal kingdom . then banyak action .. jarang tau aku suka cerita anime action2 ni . mcm Naruto , tak minat den ! kawan pun ada yang suruh tengok cerita One Punch kot tak silap lah tajuknya. hahaha still tknak sbb cerita mcm more tu boys -.- hahaha :p Kalau korang tahu cerita anime yang best2 , please bagitahu kat chatbox eh ? Pleaseeeee <3 hehe okay la gaisssss byeeeeeeeeee nak mandi .. Oppsssssss!

FUTURE
PAST