profile Facebook Twitter refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm Fatin . Thankyouu visit <3
Hey, I Hate You


chatting
let's talking



Hatiku dan Hatimu ( Bab 6 )
Saturday, 5 September 2015 | 0 comments

ok la . disebabkan kebosanan tak tahu nak buat apa . meh kita sambung cerita kita ala-ala novel ni ok . hehehe jangan marah nahh .


BAB 6

"Sha , aku ingatkan nak balik Malaysia lah tahun ni . Aku rindu gila dekat family aku . Dah lama tak lepak dengan diaorang. Kau nak join sekali ? " tanya Lia.
"hmm. Boleh juga. Aku pun dah lama tak balik Malaysia . Rindu pulak dekat diaorang. Hah ! Asyraf follow sekali ke ? yelaaa, mana lah tahu nak kenalkan Asyraf dekat family kau . Awww so sweeeett!! " jawab Sha.
"Kau, jangan nak merepek ! weh, jom pergi shopping nak ? Ahad ni birthday Asyraf. Ingatkan nak belikan dia hadiah . Buat kenangan nanti kalau aku dah takde nanti huhuhu" Jawab Lia,
"Hah! ok , aku on je . Jom siap! "



"Shaaaaaaaaaaaaaa!! cepat sikit budak betuah!! dah lambat ni ! aku tinggalkan kau kang !"
"Eleh , sabar lah! macam la kau boleh pergi shopping tanpa aku . kau mana boleh hidup tanpa aku kan ? cium sikit "
"banyak kau punya cium . ni aku kasi kau cium tapak kaki aku ! cepat sikit! "
"ala garang macam singa la dia ni . kalah bapak singa . yela dah siap ni ish! "

Semasa dalam perjalanan , banyak yang mereka bualkan . Sha menceritakan apa yang terjadi semasa kemalangan dahulu . Tetapi masih tidak tahu siapa yang berhati busuk yang membuat sedemikian . Bila hati sudah hitam, macam-macam boleh jadi . Apa yang dibuat semuanya tanpa berfikir dahulu akibat dan kesan perbuatan mereka.

Sampai sahaja di shopping mall , mereka bergegas mencari kedai serbeneka yang menjual pelbagai jenis barang dan cenderahati .

"Sha , yang ni okay tak ? ni okay ? mana satu okay ? susahnya nak belikan lelaki hadiah! ish menyampah aku dibuatnya!! " rungut Lia.
"Kau ni pun satu , kau pergi kedai serbeneka , kalau kau nak belikan barang untuk perempuan , boleh la kau beli kat sini . kalau nak belikan untuk lelaki , tu hah kedainya ! PUSAT PAKAIAN kau , hah! baru la standard lelaki-lelaki macho " jawab Sha.
"Kau ni pun! bagitahu lah awal-awal! mana lah pernah aku pergi belikan hadiah untuk lelaki ! "
"Ehem , kira Asyraf ni special lah ni ? atototo so sweet ! Tak sabar nak makan nasi minyak dekat Malaysia nanti! Aku nak jadi pengapit tau?! hehehe. "
" dah start dah merepek dia"

FUTURE
PAST